U vraagt…wij draaien…

  • Waar vindt de reparatie plaats?

    De reparatie vindt plaats in Bunnik. Wij hebben een moderne werkplaats die aan alle eisen voldoet.

  • Wat is de kwaliteit van de zolen en de hakken?

    De Leest Bunnik heeft ruim 21 jaar ervaring in schoenreparatie. Daarmee komt ook uitmuntende ervaring in materiaalkeuze. De Leest Bunnik staat voor topkwaliteit.

  • Kan ik mijn schoenen inleveren bij De Leest Bunnik?

    Tijdens openingstijden bent u van harte welkom in onze winkel in Bunnik. U kan dan persoonlijk overleggen wat uw wensen zijn en eventueel uw gerepareerde schoenen laten opsturen.

  • Mijn schoenen hebben lederen zolen en deze zijn aan de onderkant gestikt. Kunt u dat ook?

    De Leest Bunnik repareert zoveel mogelijk gelijkend aan het origineel. Zijn uw zolen gestikt dan wordt dat automatisch ook door ons gedaan.

  • Wat nu als ik niet tevreden ben over de reparatie?

    Neem dan direct contact met De Leest Bunnik op. Wij zullen dan in overleg bepalen hoe we uw klacht kunnen oplossen. U kunt mailen naar info@deleestbunnik.nl.

  • Wat zijn nu de portokosten?

    Wij hanteren de portokosten van PostNL. Vanaf € 50.– versturen wij de reparatie gratis retour. Kosten voor internationale verzending op aanvraag via info@deleestbunnik.nl

  • Op de website hebben de hakken en zolen allemaal een andere kleur. Wat gebeurt er als ik schoenen opstuur met een afwijkende kleur?

    De Leest Bunnik zorgt er altijd voor dat uw schoenen zoveel mogelijk als het origineel gerepareerd worden. Dus als uw schoenen een afwijkende kleur hebben, dan is dat geen probleem.